воскресенье, июля 16, 2006

ראו הוזהרתם - *72

שלום חברים,

ביום שישי אחרון כשרק ירדתי מהמטוס וסופסוף הגעתי הביתה, צלצל הטלפון. בקצה השני של הקו בחור במבטא ערבי קל אמר לי בטון מודאג: אשה ממשפחה שלך נפצעה בתאונת דרכים ונמצאית כעת בחדר מיון. תתקשר אליה דחוף בטלפון שמתחיל ב*72. על שאלותי לגבי מה שם הנפגעת, מאיזה בית חולים מדברים וכו' הוא רק ענה שזה באר שבע וקרא לי להזדרז. – תתקשר ותדבר איתה בעצמך. עשיתי כדברו, הייתי מודאג מאוד. אף אחד לא ענה. א"כ כשהתקשרתי מהטלפון שלי נשמעו ברקע צליליעם מוזרים. התחלתי לחשוד. התקשרתי ל199 ול166, אך הם כבר לא עבדו (שישי אחרה"צ). ב144 הסכימו לעזור ואמרו כי הקו שלי נגנב ומישהו אחר משתמש בו. צריך ללחוץ על #72 כדי לבטל את הגניבה. וזה מה שעשיתי. הקו חזר למצבו הרגיל.
הבוקר התקשרתי ל166 ו199 דיווחתי להם על הארוע. הם מכירים את הנושא, ואף אמרו כי פירסמו הזהרות. אני לא ראיתי ולא שמעתי על שום הזהרות. לכל מקרה ביטלתי את השירות *72 . בבזק בודקים כמה שיחות נעשו בין הגניבה לבין הביטול (20-30 דקות). במידע והיה שימוש לא חוקי עלי להגיש תלונה למשטרה על מנת לקבל את ההחזר.

תזהרו ואל תפלו בפח. תעבירו את ההודעה הזאת הלאה.

בברכה,

וובה.

Комментариев нет:

Отправить комментарий